11November2019

Agenda Daily

Deklarasi rakyat, dendam peribadi Tun M

Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan bahawa deklarasi rakyat bukan perjuangan pembangkang sebaliknya merupakan ketaksuban dan dendam peribadi Tun Dr. Mahathir Mohamad terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Menurut Anwar, deklarasi itu hanya menumpukan terhadap

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh UTUSAN MALAYSIA

Bersediakan PAS dibuli DAP lagi...

Walaupun sebelum ini menjadi tonggak kekuatan pa­katan pembangkang namun Pas dilayan bagaikan sebuah parti yang tidak bermaruah. Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang diperlekeh bukan sahaja oleh pemimpin DAP tetapi PAN – yang adalah parti

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh ZULKIFLEE BAKAR

Campur tangan asing tidak akan berjaya jatuhkan PM

Usaha menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak melalui campur tangan asing tidak akan berjaya, kata Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz.

Sambil mempersoalkan tindakan yang digerakkan bekas

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh Bernama

Serat keluarga mangsa culik ke pentas ceramah... DAP harus bertanggungjawab

DAP harus dipertanggungjawabkan jika keselamatan empat mangsa culik dari Sibu terancam berikutan perbuatan parti itu mengheret keluarga kesemua mangsa ke pentas ceramah dan perhimpunan kempen pilihan raya negeri ini.

Mengingatkan parti pimpinan Lim

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh UTUSAN MALAYSIA

Rating popular Adenan Satem 85 peratus

Barisan Nasional (BN) dilihat bakal menang besar dalam pilihan raya negeri Sarawak kali ini berdasarkan prestasi cemerlang dan populariti parti komponen itu ketika ini.

Kalangan penganalisis politik berpendapat BN akan sekali lagi memperoleh

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh Bernama
AgendaDaily.com adalah sebuah portal surat khabar elektronik yang menyalurkan maklumat terus ke skrin komputer anda dalam bentuk berita, analisis berita, laporan khas, fokus, komentar, wawancara dan segala macam yang ingin diketahui mengenai berbagai-bagai perkembangan hal ehwal semasa negara dan juga luar negara.

Kami mempunyai 841  tetamu dalam talian