18Jun2018

Reezal Merican dan Shaikh Hussein calon MT UMNO P.Pinang

UMNO Pulau Pinang akan menghantar dua pencalonan untuk bertanding jawatan Ahli Majlis Tertinggi (MT) parti itu bagi pemilihan UMNO hujung bulan ini.

Ahli Parlimen Kepala Batas yang juga Ketua UMNO Bahagian Parlimen itu, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berkata, selain beliau, turut

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

Hu ha di Perlis beres menjelang hari raya...

Syukur alhamdulillah... hu ha perlantikan Menteri Besar dan Exco kerajaan negeri selama lebih sebulan selepas PRU14 berakhir pagi Rabu.

Ini selepas lapan ADUN Barisan Nasional (BN) mengangkat sumpah sebagai Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri (Exco) di

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

BN, Star boikot DUN Sabah... PH syok sendiri

Sidang khas DUN untuk mengundi sokong Datuk Seri Mohd Shafie Apdal sebagai Ketua Menteri Sabah menjadi sidang syok sendiri sesama ADUN PH di negeri itu.

Ini selepas 20 ADUN dari Barisan Nasional (BN) dan Parti Solidariti Tanah Airku (Star)

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

Alamak u-turn lagi... Mahathir kata HSR tangguh bukan batal

Apa sudah jadi... dengan media Malaysia bukan main garang dakwa projek keretapi laju Kuala Lumpur-Singapura (HSR) tidak bawa manfaat dan kerajaan tak dapat hasil dari pelaburan besar itu.

Tapi depan media Jepun, negara yang melobi untuk dapat

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

Bekas pegawai Najib umum tanding MT UMNO

Dengan komitmen untuk mengukuhkan UMNO yang bukan lagi kerajaan Pusat di Malaysia, bekas pegawai khas PM umum tanding jawatan sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO dalam pemilihan hujung bulan ini.

Isham Jalil menawarkan pengalaman hampir 20 tahun

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh WARTAWAN AGENDADAILY
AgendaDaily.com adalah sebuah portal surat khabar elektronik yang menyalurkan maklumat terus ke skrin komputer anda dalam bentuk berita, analisis berita, laporan khas, fokus, komentar, wawancara dan segala macam yang ingin diketahui mengenai berbagai-bagai perkembangan hal ehwal semasa negara dan juga luar negara.

Kami mempunyai 794  tetamu dalam talian