17Oktober2018

Permusuhan Mahathir - Anwar berdarah kembali...

Pakatan Harapan telah menangguhkan pendaftaran mereka dengan Jabatan Pendaftaran (ROS) kerana berbagai masalah yang melanda gabungan empat parti pembangkang itu.

Paling ketera adalah tidak mampu nak selesai isu struktur organisasi. Logo belum siap. Calon PM pun tidak capai kata sepakat.

Presiden

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh AHMAD MOHAMAD

Jelajah qiamullail seluruh Perak buat Zambry sibuk

Ini bukanlah cerita hikayat 1,001 malam tetapi hakikatnya seorang pemimpin negeri menunjukkan contoh apabila berjaga malam sepanjang bulan Ramadan bagi memenuhi program qiamullail di negeri Perak.

Yang dimaksudkan tentulah Menteri Besarnya Datuk

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

PAN dan PPBM berebut siapa nak jadi MB Kedah pulak...

Hampir setiap minggu orang Kedah disajikan dengan propaganda politik yang mendakwa Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) bakal merampas kerajaan negeri ini dari Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14 nanti.

Meskipun begitu, ramai

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh Kedahnews.com

Ketegasan Zahid berjaya tangani ancaman militan IS

Jelas sekali Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr.Ahmad Zahid Hamidi adalah promoter anti militan dan keganasan yang paling tegas.

Ia sesuai dengan jawatan sebagai Menteri Dalam Negeri, mengambil alih dari Datuk Seri Hishamuddin Hussein tidak

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh YUSOF HARUN

Pertumbuhan ekonomi Malaysia jauh lebih baik sejak 2012

Dalam tempoh 48 tahun iaitu daripada 1963-2011, Malaysia hanya lima kali mencapai pertumbuhan ekonomi melebihi Singapura berbanding negara tersebut mencapai pertumbuhan ekonomi 43 kali melebihi Malaysia.

Perkara ini menyebabkan  Singapura jauh

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh Lim Sian See
AgendaDaily.com adalah sebuah portal surat khabar elektronik yang menyalurkan maklumat terus ke skrin komputer anda dalam bentuk berita, analisis berita, laporan khas, fokus, komentar, wawancara dan segala macam yang ingin diketahui mengenai berbagai-bagai perkembangan hal ehwal semasa negara dan juga luar negara.

Kami mempunyai 451  tetamu dalam talian