10Disember2018

Nawawi akan bantu orang muda berniaga di Langkawi

Fokus utama calon Barisan Nasional (BN) Parlimen Langkawi, Datuk Ir Nawawi Ahmad jika sekali lagi diberi kepercayaan sebagai wakil rakyat di kawasan tersebut adalah membantu golongan muda dengan mencipta peluang perniagaan kepada mereka.
 
Beliau berkata, sasaran pihaknya mahu setiap anak muda

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

Mahathir dan logo PKR jadi alat DAP tarik undi Melayu

Orang Melayu jangan mudah keliru dan terpedaya dengan penggunaan logo PKR oleh pakatan pembangkang. Itu hanyalah helah dan umpan sahaja untuk menarik undi orang Melayu sahaja.

Ingat balik apa yang disebut oleh Hew Kuan Yau, Superman DAP. “Hari ini

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh AHMAD MOHAMAD

Mahathir takut dikejar bayang-bayang sendiri?

Tiada angin tiada ribut tiba-tiba sahaja Pemuda atau Armada PPBM melahirkan rasa kecewa terhadap Tun Dr Mahathir Mohamad. Apa sudah jadi?

Jika ahli Armada PPBM sudah mula melahirkan rasa kecewa, apatah lagi rakyat yang sudah lama kecewa dengan

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh Dhia Hani

Giliran Tan Sri Khalid “sekolahkan” Azmin

Kemahiran Menteri Besar, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali `berpidato' di Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor bagi mempertahankan dirinya dalam skandal penjualan tanah seluas 880 hektar di Ijok memang mempersonakan.

Kepetahannnya menyusun kata dengan

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh mynewshub

Kenapa PH beria-ia mahu menjaga kepentingan negara asing?

Hampir tergelak saya membaca Kenyataan Bersama Majlis Setiausaha Pakatan Harapan yang ditandatangani oleh Liew Chin Tong dari DAP, Dr Dzulkefly Ahmad dari AMANAH, Datuk Dr Rais Hussin dari PPBM dan Syed Ibrahim Syed Noh dari PKR hari ini, 21 Januari

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh DR KAMARUL ZAMAN YUSOFF
AgendaDaily.com adalah sebuah portal surat khabar elektronik yang menyalurkan maklumat terus ke skrin komputer anda dalam bentuk berita, analisis berita, laporan khas, fokus, komentar, wawancara dan segala macam yang ingin diketahui mengenai berbagai-bagai perkembangan hal ehwal semasa negara dan juga luar negara.

Kami mempunyai 325  tetamu dalam talian