20Mei2018

Kes terowong: Exco dan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang dipanggil beri keterangan SPRM

Siasatan SPRM keatas kes projek terowong dasar laut nampaknya makin panas bila dua pimpinan kanan kerajaan negeri Pulau Pinang yang diterajui DAP dipanggil beri keterangan.
 
Pengerusi Jawatankuasa Kerja Raya, Kemudahan Awam dan Pengangkutan negeri, Lim Hock Seng beri keterangan di pejabat SPRM Pulau Pinang pagi Selasa manakala Timbalan Ketua Menteri II, Dr. P Ramasamy pula esok.
 
Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Seri Azam Baki mengesahkan dua mereka itu dipanggil beri keterangan namun enggan mengulas lanjut.- 13/2/2018
 
 
PERINGATAN: AgendaDaily tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
AgendaDaily.com adalah sebuah portal surat khabar elektronik yang menyalurkan maklumat terus ke skrin komputer anda dalam bentuk berita, analisis berita, laporan khas, fokus, komentar, wawancara dan segala macam yang ingin diketahui mengenai berbagai-bagai perkembangan hal ehwal semasa negara dan juga luar negara.

Kami mempunyai 503  tetamu dalam talian