17Julai2018

25,000 sambut PM di Gopeng

Hujan turun di beberapa daerah di Ipoh namun ianya tidak sedikitpun menganggu kira-kira 20 ribu orang menghadiri program Majlis Pemimpin Bersama Rakyat di RTC Gopeng dekat Ipoh pada sebelah pagi Sabtu.

Tetamu utama yang menjadi teraju program tentulah Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun&nbsp

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh YUSOF HARUN

Perak siap sedia menabalkan Sultan Nazrin 6 Mei ini

Menjelang hari pertabalan Sultan Perak ke35 Sultan Nazrin Muizzuddin Shah dan Raja Permaisuri Tuanku Zara Salim pada 6 Mei kelak, persiapan semakin menampakkan kesan. Dan sekaligus rakyat menunggunya dengan penuh debaran.

Berita baik buat penduduk

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh YUSOF HARUN

Soalan pada Azwan, benarkah Pemuda UMNO lesu?

Bagi sesetengah, jawatan Naib Ketua sayap UMNO adalah tidak lebih sebagai ‘penghias jendela’ atau lebih tepat sebagaimana ungkapan pepatah Inggeris, ‘second fiddler’ bermaksud ‘pemain biola kedua’

Moral ceritanya, jendela adalah jauh lebih penting

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh YUSOF HARUN

MB Perak kecewa Ipoh masih kotor

Isu kekotoran dengan sampah sarap di Bandaraya Ipoh sekali lagi mendapat perhatian Menteri Besar Perak Dato Seri Dr.Zambry Abd Kadir.

Ia adalah isu lama yang hingga kini nampaknya masih sukar ditanggani. Isu kekotoran adalah berpunca dari sikap

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh YUSOF HARUN

Anugerah Nobel untuk Dr Zambry?

Mungkin terlalu awal tetapi jika suatu masa nanti Dr.Zambry Abd Kadir dan Yayasan Bina Upaya (YBU) dianugerah dengan Hadiah Nobel Keamanan ia bukanlah perkara yang mengejutkan. Jalan ke arah itu dirintis dan sudahpun kelihatan.

Bagi pengkritiknya

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh YUSOF HARUN
AgendaDaily.com adalah sebuah portal surat khabar elektronik yang menyalurkan maklumat terus ke skrin komputer anda dalam bentuk berita, analisis berita, laporan khas, fokus, komentar, wawancara dan segala macam yang ingin diketahui mengenai berbagai-bagai perkembangan hal ehwal semasa negara dan juga luar negara.

Kami mempunyai 482  tetamu dalam talian