24Ogos2017

Nur Sajat dilamun cinta

Usahawan produk kecantikan Nur Sajat dikatakan hangat bercinta dengan jejaka berbadan sado yang dikenali sebagai Coach Yin.

Bagaimanapun Sajat ketika dihubungi mengakui lelaki itu adalah rakan lelaki paling rapat dengannya.

"Kami berkawan rapat dan saling mengenali hati budi.

"Diakui buat masa sekarang dia lelaki paling rapat dengan saya. Selain berhubung kerana urusan perniagaan, dia juga menjadi tempat saya berkongsi masalah," katanya dipetik Harian Metro.

Terdahulu gambar dimuatnaik lelaki itu di laman Instagram miliknya tular di laman sosial sehingga menimbulkan pelbagai spekulasi.

Ditambah pula lelaki itu menutup ruangan komen pada gambar berkenaan.

"Dalam hidup kita perlu ada kawan rapat. Saya macam orang lain juga mengharap yang terbaik dalam hidup.

"Soal sayang atau rindu, bagi saya ia subjektif. Perasaan itu bukan hanya untuk kekasih tetapi sesiapa sahaja yang rapat dengan kita," katanya.

Perkembangan lain, Sajat bakal merakamkan single duet bersama Datuk Aliff Syukri dan sedang menunggu waktu sesuai.

"Kami sudah pun berjumpa dan berbincang mengenai perkara ini. Malah konsep dan genre lagu pun sudah ada. Pada masa sama kami juga sudah ada rujukan untuk muzik video nanti," katanya.-10/8/2017


loading...
PERINGATAN: AgendaDaily tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
AgendaDaily.com adalah sebuah portal surat khabar elektronik yang menyalurkan maklumat terus ke skrin komputer anda dalam bentuk berita, analisis berita, laporan khas, fokus, komentar, wawancara dan segala macam yang ingin diketahui mengenai berbagai-bagai perkembangan hal ehwal semasa negara dan juga luar negara.

Bahasa Melayu

English

  • Domestic
  • Overseas
  • Entertaiment
  • Politics

Kami mempunyai 848  tetamu dalam talian