19Jun2018

Semua jawatan dalam UMNO akan dipertandingkan secara terbuka

Semua ahli UMNO boleh bertanding semua jawatan termasuk presiden pada pemilihan parti itu tidak lama lagi, kata Tan Sri Annuar Musa.

Menegaskan perkara itu adalah peraturan parti, beliau berkata mereka yang berminat boleh mendaftar dalam talian bermula awal Jun ini.

“Kebetulan pula jawatan

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

Kalah dan serah kuasa bukti BN matang... tapi PH ...?

Barisan Nasional (BN) buat kali pertama mengalami kekalahan dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14) dan menerimanya secara terhormat yang mana ia menunjukkan kematangannya, kata Bendahari UMNO, Datuk Seri Salleh Said Keruak.

Katanya, dalam politik

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

Kenyataan Najib mengenai pengeledahan rumahnya...

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, terkilan kerana polis ambil 20 jam untuk geledah kediaman peribadinya di Jalan Langgak Duta, Taman Duta, sehingga hari pertama ibadah puasa terganggu.

Peguam Najib, Datuk Harpal Singh Grewal

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh WARTAWAN AGENDADAILY

Pengumuman mengenai hapus tol minggu depan...

Majlis Penasihat Kerajaan berkemungkinan besar membuat pengumuman tentang bayaran tol seawal-awalnya minggu depan, kata Tan Sri Zeti Aktar Aziz.

Zeti yang juga seorang daripada lima anggota Majlis itu berkata, mereka akan bermesyuarat sekali lagi

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh

Tindakan lompat parti dapat ‘menyucikan’ UMNO

UMNO Bagan Serai mengakui terkejut dengan tindakan Timbalan Ketuanya, Datuk Abd. Muhaimin Abd. Rahman Nazri menyertai Pakatan Harapan baru-baru ini.

Ketua UMNO Bahagian Bagan Serai, Datuk Sham Mat Sahat berkata, meskipun tindakan Abd. Muhaimin

Baca Selanjutnya...

  • Ditulis oleh
AgendaDaily.com adalah sebuah portal surat khabar elektronik yang menyalurkan maklumat terus ke skrin komputer anda dalam bentuk berita, analisis berita, laporan khas, fokus, komentar, wawancara dan segala macam yang ingin diketahui mengenai berbagai-bagai perkembangan hal ehwal semasa negara dan juga luar negara.

Kami mempunyai 762  tetamu dalam talian